Las extraescolares que se ofertan este curso 2019-2020 son:

Aún hay plazas y os podéis apuntar!!! Para hacerlo os tenéis que poner directamente en contacto con la empresa que realiza la actividad.

Para contactar con Paido a través de www.paido.org

L’objecte social de PAIDO és contribuir a l’educació de nens i nenes i famílies en el marc de l’educació en el lleure. Promoure el lleure com a espai educatiu per als infants i un suport educatiu a les famílies. I per fer-ho treballarem conjuntament amb les AMPAs, les associacions de veïns, els Ajuntaments,… en la realització de serveis educatius de la màxima qualitat i a l’abast del màxim de persones i famílies.

Para contactar amb Màgic Volei Viladecans a través de magicvoleiviladecans@gmail.com

Para contactar con Tizona Fight Club Castelldefels a través de https://www.facebook.com/tizonamma/

Centro de deportes de contacto y artes marciales, especializado en MMA, BJJ, Boxeo, Muay Thai, K1, Krav Maga.

baile

ajedrez